ha, killen som vet vad han vill

de e min pojk de!!
igår hann han inte mer än vakna och komma ut från sovrummet innan han högt och tydligt deklarerade att idag ville han minsann åka till "mimi"...
jaha, min tanke var att göra det som idag, men varför inte, hade inga andra planer. så efter frukost bar det av, blev en heldag, med massvis av mini olyckor, det är ju grejor och pinaler precis överallt hemma hos henne, och det är inte alltid jag hinner plocka undan allt innan barnen kommer före :)
hu, ja det var både en pärs och superkul, idag var lillfisen dock supertrött av gårdagens bravader, varit mycket tv, mycket måla, och ganska mycket gnäll :(
men därimellan mycket gos..
nu på kvällen var putte en sväng till bowlinghallen och sålde hjärtsaker, det innebar att jag fick äran att lägga 2 trötta gullisar samtidigt, ha... men det gick förvånansvärt bra, men så var båda trötta med!
nu blir det inspelningen av sofias änglar, skulle tro att jag kommer tömma tårresurserna detta avsnitt..

Inga kommentarer: