ont i magen

hmm, magen värker, vincent vägrar sova, julia tog ca 1,5 timme på sig att somna, jag måste packa lite grejor, åker aldrig till gbg utan att vara redo att stanna kvar:(
putte rakar av sig håret och det känns som det kommer bli en lååång natt, med alldeles för lite sömn..
ska ju bara diska, plocka, packa, blogga, kanske städa hela huset, måla om, bygga lite, klyva ved, ja, vad gör man inte för att undvika tankarna....
nä, riktigt så illa är det väl inte, men tillräckligt för att min son ska känna av det och inte kunna sova, blir väl att lägga mig med honom i famnen i soffan och hoppas på det bästa.
gör inte så mycket egentligen, bortsett från att han lär vara extra pigg imorgon- not!
för jag kommer ändå inte somna på länge än, så jag hinner nog med.
framförhållning- nä- inte min starkaste sida, kunde packat tidigare. men det är ju ändå massa grejor som bara kan läggas ner i sista stund iallafall, så .
barnens faster följer med imorgon, hon hade planerat att hälsa på en gemensam vän som ligger inne på kvinnokliniken i gbg, brevid dsbus- hon är gravid i vecka 34 och fick kraftiga blödningar i måndags, så där ligger hon, superorolig, första barnet, sängläge, och får inte ta emot besök- smittorisk!!
så då tyckte rara faster att hon kunde följa med oss och avlasta lite genom att hjälpa till med julia, och skönt för julia- slipper hon sitta i vagnen en hel dag.... blir ju lätt så på sjukhusdagar.
haha-nu vaknade julia igen- jävla skitnatt- far åt helvete påtvingade jävla sjukhustvång.
ont i magen

Inga kommentarer: